Sjukstuga de luxe

     Publicerat: 2012-04-11 Kl: 19:41:13 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Men uuuuuuuuuuuurk vad less jag är på sjukdom nu. Kerstin har fortfarande feber och hosta och mår inte alls bra. Markus är sjuk och jag själv är sjuk. Markus är lite mer sjuk än mej så han är hemma med Kerstin. Efter en rolig jobbdag, som somvanligt resulterade i 30min övertid, så ska jag nu sätta mej i bilen och åka å hämta marsvinen som varit hos min kollega Heide i veckan som gått. Fullt upp helt enkelt :) Sedan blir det soffan resten av kvällen. Bjussar på en bild på min underbara dotter från påskafton!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: