oh so tired

     Publicerat: 2012-04-04 Kl: 20:09:14 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

God kväll! Blir lite lamt i boggen dom dagar jag jobbar, och idag är ju en sådan dag. Är dessutom riktigt riktigt trött och vet inte om jag ens orkar sitta uppe tills BB börjar idag och då är det illa ;) Fick hela 30min med Kerstin efter jobbet idag, vilket är rena lyxen. Imorgon slutar jag 15 och då får vi hela eftermiddagen ihop, och jag längtar!

Roligare än såhär blir det inte i denna bloggen idag, men imårrn hörs vi gen!

Hoppas ni haft en fin dag :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: