Le fredagspause

     Publicerat: 2012-04-20 Kl: 20:55:25 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Hej hej bloggen! Nu kör vi fredagskväll och imorgon är bloggen på G igen! Så jag tar mitt gröna snor och mina bihålor och rödsnytna näsa och göttar ner mej i soffan jag, så hörs vi imorrn :)

Postat av: Ja jag är Eva i uppsala

Hej Sofia!



Jag följer dina och övriga skribenter på alltomtv.Är dock inte medlem, men noterar tycket ni har om invånarna i BB:s dårhus.Ni som skriver gör det otroligt bra.Och det är ju ett mästerverk... Att få fram något läsvärt som detta gäng sagt eller gjort i BB-huset.

För i år borde programmet kallas: Dårarnas paradis.

Och som många av er skriver, så känner jag precis samma sak.För mej finns ingen given vinnare som gjort sej förtjänt av 500.000.



Känns däremot lättare att köra med uteslutningsmetoden...

Absolut INTE Annika.Länge sen jag tyckt såå illa om någons beteénde i en dokusåpa, som det Annika uppvisar.Det blir värre å värre med lill-jäntan.

Marcello - nää grabben har ju tokhybris. Han är INTE alla tjejers riddare - Omogen å fjantig.

Roddan - charmigt leénde.Presenterar sej som häradsbetäckare. Skrattretande...

Lars - vad ere för fel på´n? Hoppar i sängar och sysslar med destruktiv lek - precis som småbarn. Jaha - han är över 30 år.Märkligt...

Tenny - Liiite humor "trots allt". Kan vara hans uttal om kydden som blir humor...(?)

Amandus - proffessorn... Ser ut som en 30-åring från highschool.Ekonomisk herre som blev såå upprörd över att Hanna W hade skurit upp den gemensamma löken.Tulle lille. klappar på huvudet.

Camilla - Herre-Gud en varning behövs innan livesändningen på söndagskvällen...

Stora Linda Rosing läppar. Dessutom illröda. HJÄÄÄLP...En stor hö-volm på skallen. Jaa nog syns hon. Men knappast värt 500.000¨

Hanna J. Sympatisk tjej.Godhjärtad.FINAST PÅKLÄDD.

Hulda. Men snälla - måtte hennes hemresa från BB-huset och tv:n starta på sönd.kväll...

Hennes iniativ är att tugga i sej nåt hela tiden.Sen att vara en skugga åt alla andra.

Jennifer och Voddan - jag gillar dom båda.

Voddan håller låg profil. Lyckas dölja sin irritation ganska bra genom att hålla sej undan - eller vara tyst. Tror att han ibland kokar inombords...

Jennifer är han raka motsats.Tiger inte om vad hon känner.Inte rädd för konfontration. Vettig(när hon är nykter)

Vem ska vinna????

Jaa, jag skulle nog känna ren skadeglädje om Vobban eller Jennifer vann.Varför? Joo,få se långhakorna släpa ner i marken på ordinarie delt.Och uppleva deras ilska, "om dom förstår" att deras medverkan i årets BB, går att jämföra med den skit katten släpat in...

Annars kan ju Hanna J få vinna. Hon är ju åtminstone reko.



Så vill jag sluta med att säga att ni har en underbart söt dotter.

2012-04-21 @ 00:26:35
URL: http://http:/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: