jorå, vi lever :)

     Publicerat: 2012-04-08 Kl: 22:14:03 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Hej hopp! Sorry för uteblivet bloggande. Vid 13-tiden åkte vi från Mellerud till Borås, och här har vi stannat och styr kosan mot Stockholm imorgon bitti. Jag har ont i halsen och en jävla hosta, efter att ha varit relativt frisk i hela 1,5 dygn. VAD FAAAN är detta för virus? Sjuk i tre veckor med halsont, frisk en vecka, sjuk en vecka, frisk en dag å nu sjuk IGEN. Börjar bli ruggigt less. Markus har åxå haft mycket ont i halsen. Kerstin har världens hosta och hade lite feber igår på eftermiddagen, dock inget idag. Pigg som en mört är hon iallafall och har bott i sin tomteluva som hon glömde hos farmor i julas. Nåde om man försöker at den från henne :D

Nu ska jag strax sova, vi åker vid 8 till Sthlm imårrn, så vi får hela dagen hemma.

Höres!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: