Det är tisdag...

     Publicerat: 2012-04-17 Kl: 10:57:56 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

...och jag avnjuter en förmiddag i sängen under täcket. Idag var Kerstin ledsen när jag lämnade henne på dagis, vilket var längesedan sist. Men hon har ju inte varit där sedan skärtorsdagen eftersom hon var sjuk hela förra veckan. Men vi gjorde ingen big deal av det utan Lollo, Ks ena fröken tog henne och gick och lekte. Jag gick in och lämnade lite papper och när jag kollade ut så satt K fortfarade i Lollos famn så hon var väl lite ynklig min lilla K. Men men, det blir säkert bättre imorgon. Lilla gummsan.

Aldeles strax ska jag gå upp och ta en tur ut med hundarna. Jag mår bra idag är pigg och kry men min ena bihåla värker så in i norden. Igår kände jag knappt av dom alls, och i förrgår hade jag ju så jävulskt ont i bihålorna och fick feber och hela tjofadderittan och mådde skit. Nu värker bara hela kinden och jag har ont i käken och under ögat, samt att det kommer snuskigt snor ut näsborren på samma sida. Men men, längesedan jag kände mej såhär pigg ändå, och att inte ha ont i halsen, sikken grejj, minns knappt hur det är att inte ha det :D

Nu blir det somsagt promenad!
Ha en fin dag <3

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: