Trevlig eftermiddag!

     Publicerat: 2011-09-18 Kl: 18:24:23 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Efter mycket om och men kom vi iaf till Kristina, sisådär en timme efter dom andra. Hm. Först vart vi sena hemmifrån, sedan kom jag på att jag behövde tanka. Sedan kom vi på att fan, blöjjor! Så vi körde in i Enskede för å köpa en packe, varpå affären inte alls låg så nära vägen som jag hade för mej och i affären var det dessutom kö. Sedan körde vi fel då gpsn sa en sak och skyltarna något annat. Men, tillsist kom vi fram! Till ett dukat bord med massa suuupergoda bullar och kakor! Kristina hade gjort allt själv, det där kan hon verkligen! När vi fikat klart så gick vi alla en liten promenad runt området. Sååå mycket fina hus längs med vattnet! Polly gick större delen av promenaden med min kollega Heides dotter Isabelle, och Kerstin åkte nöjt i vagnen och åt ett äpple från trädgården. Med oss hem fick vi två toppenleksaker som Karins dotter Emma plockat ut från sitt rum för att ge till Kerstin! Tack säger vi :)



Postat av: Marie

Hej!



Måste bara fråga om du vill ha fler barn och i så fall när?

2011-09-18 @ 21:28:13

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: