Svar:

     Publicerat: 2011-09-21 Kl: 20:07:49 | I kategori: Svar på kommentarer | 0 kommentarer



Hallå!

Jag skriver bara texten i textprogrammet och skärmdumpar den. Jag har ju en mac å då är komandot cmd+shift+4 och då markerar man det man vill skärmdumpa. Så jag vet inte riktigt hur du gör med PC, men det kanske nån annan vet :)

Om du har en blogg, så lämna gärna adressen, vore kul å hälsa på! Jag följer i princip alla bloggar som nånsin kommenterat på min blogg, speciellt mammabloggar :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: