K's pass :D

     Publicerat: 2011-09-12 Kl: 10:41:58 | I kategori: Kerstin | 3 kommentarer



Haha vad tycks? Själv tycker jag att hon ser lite, eh... Ja, alla är lixåm inte hemma! Men tanten i luckan jublade ju såå när bilden kom upp "ÅH vad bra det blev! Jättefint!" Så jag själv fick förhindra impulsen att utbrista, "men snäll nån hon ser ju efetrbliven ut, vi måste ta ett nytt!" Haha, men jorå, det blev jättesött, det är väl bara att hon har en lite så "goddag yxskaft-mun" på bilden :D
Postat av: Emelie

Det måste vara sötaste Kerstin-passet någonsin! :) Mvh Emelie

2011-09-12 @ 13:52:48
Postat av: sabina

fin flickan!

2011-09-12 @ 16:47:11
URL: http://mammahjarta.blogg.se/
Postat av: Nat

hahahaaaaa men gud så rolig bild



Shit jag borde visa dig Einars passfoto, han ser verkligen inte ut att ha alla skotrar i garaget på det fotot.. dessutom har han nåt litet fluff på huvudet. Alltså polisen skrattade så mycket att han skakade när han skulle lämna över passet

2011-09-12 @ 20:09:47

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: