Hur i helvitte får man ett sånt här jäkla ...

     Publicerat: 2011-09-09 Kl: 23:04:28 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

img_8406 (MMS)

Hur i helvitte får man ett sånt här jäkla blåmärke, på 30cm utan att veta HUR? Shit blev ju livrädd när Markus uppmärksammade mej på det :S Kan inte minnas att jag slagit mej men det måste jag ju gjort!! Å den där megablåa fläcken i knävecket lixåm! Huh??

Postat av: sabina

jag har med sådana blåmärken ibland. men blev bättre när jag gick ner till 50 mg... det är pinsamt.. vissa tror att fredrik slår mig. men jag har så sjukt lätt för att få blåmärken

2011-09-10 @ 11:29:52
URL: http://mammahjarta.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: