Bästa kompisarna :)

     Publicerat: 2011-09-17 Kl: 17:00:58 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


http://youtu.be/7sBq_7pa7_8


Idag har vi haft besök av Edward och Annelie en stund på dagen. Två glada ungar fick leka av sej lite. Tyvärr får dom ju inte ses lika ofta nuförtiden eftersom jag jobbar. Edward har såklart briljerat med allt sitt babblande. Strumpa hit, å sko dit. Han har åxå halvt vandaliserat vårt hem. Nä, nu överdrev jag, men gränsen över dit, är hårfin haha! Kerstin är verkligen ett sansat barn om man jämför med det där yrvädret!

Jag, Kerstin och hundarna har just kommit hem från en promenad och K har hunnit äta middag. Lax, ärtor och ris med dillsås blev det idag, och nu äter hon lite äpple. Markus är på fotboll så vi är ensamma hemma.

Postat av: sabina

oh va glad jag blir o se dem!

2011-09-17 @ 18:45:54
URL: http://mammahjarta.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: