What a day!

     Publicerat: 2011-10-21 Kl: 19:17:31 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Sikken natt.... Sikken dag! Är helt slut. Kerstin vaknade efetr en stund igår kväll och skrek sedan i timmar. Hon skakade när jag tog upp henne för att kolla temp å ge en alvedon, som försök i att se om hon kanske besvärades av nått. Hon somnade tillsist men vaknade vid 7 igen å skrek och somnade inte om. Jag bokade en tid till henne på vårdcentralen på morgonen faktiskt. Kände att jag ville att nån läkare kollade öron och ner i halsen på henne. Inte för att jag direkt trodde det var nått sånt, men skönt att utesluta det om inte annat. Så, Markus och Kerstin var på VC vid 9.20 och läkaren hittade ingenting. Det var väl bra. Nu får vi väl se hur denna natten blir. Hon är väldigt snorig, men ingen feber utöver det. Än är hon nöjd i sängen och vi har en body under pyamasen idag för jag tycker hon är rätt kall på natten... Så får vi se hur detta funkar.

Jobbdagen var fullspäckad som vanligt. Puh! Prover här, röntgen där, krånglande försäkringsbolag you name it. Men som vanligt tycker jag bara det är roligt. Lyckades tillåmes sluta 15 min tidigare då det var lugnt mot slutet :) Lite extra tid med K betyder sååå mycket!

Nu blir det Idol och soffhäng. Ska även packa för imorgon åker jag och K till Borås. Ska byta däck på bilen, det var riktigt halt i morses! På vägen ner svänger vi inom Minna och Adde i Ulricehamn och säger hej. Min fina vän <3

Hoppas ni haft en bra fredag =)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: