Vår söndag

     Publicerat: 2011-10-16 Kl: 16:45:01 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Jahapp, så hade denna dagen åxå snart gått. Tycker dock vi fått mycket gjort, och ändå är klockan inte ens fem. På förmiddagen var vi vid en sjö utanför Tyresö. Markus har pratat om att fiska där så jag föreslog att vi skulle åka dit allihopa. Sagt och gjort. Det var ett jättefint område, något naturreservat. Markus fiskade medans jag, Kerstin och hundarna lekte i skogen. Sedan åkte vi hem och åt lunch.

Nu på eftermiddagen har vi varit på Ica Maxi och handlat lite. Bland annat har Kerstin fått en egen liten korg med plastgrönsaker, som jag misstänkte att hon skulle uppskatta, och mycket riktigt blev det en favorit direkt. Hon fick ävel lite lego, och så har jag slängt ut massvis med leksaker här hemma som hon växt ifrån.

Hoppas ni haft en bra helg :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: