Edward-häng

     Publicerat: 2011-10-13 Kl: 22:08:00 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer



Idag har jag och Kerstin varit hemma hos Edward och Annelie. Det var ett tag sedan sist eftersom jag vart hemma mycket, och Edward har haft öroninfektion. Men nuså! Kerstin och Edward har lekt och busat och ätit lunch. Det är så kul att titta på dom. Det blir mer och mer tydligt hur dom interagerar och pratar med varandra när dom håller på med leksakerna.

Nu är vi hemma igen och jag ska aldeles strax bege mej mot jobbet. En kollega är sjuk så vi fick stuva om lite i schemat så jag ska jobba kväll idag. Inte mej emot!

Ha en fortsatt fin dag!
Postat av: Ann-Sofie

Måste bara få fråga vart den enorma kudden/säcken kommer ifrån! En sådan skulle man fått tag på!!!

2011-10-14 @ 15:33:59
URL: http://fia.villagefield.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: