Svar:

     Publicerat: 2011-10-09 Kl: 23:30:40 | I kategori: Svar på kommentarer | 0 kommentarer



Hej!

Den där lila jackan är från Lindex och är i stl 86. Den är dock lite väl stor kan jag tycka. Jag borde nog köpt 80 istället såhär med facit i hand. Kerstin har i övrigt stl 74/80 på kläder, men jag köper endast i 86 nu och viker hellre upp ärmar och byxben i hopp om att plaggen ska kunna passa ett litet tag framöver. På hennes overall har jag köpt 86.

Det är verkligen svårt det där! Man vill ju att dom ska kunna ha det över säsongen, men samtidigt kan det ju inte vara allt för stort. Mitt tipps är att ta med barnet och prova i affären. Jag fick lära mej att man ska kunna greppa tag i grenen på en overall, då ska det finnas space att växa i den över en vinter.


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: