Svamp-bob-Kerstin

     Publicerat: 2011-10-18 Kl: 08:57:00 | I kategori: Kerstin | 0 kommentarer




Kerstin älskar verkligen att få hjälpa till. Hämta saker, bära saker åt mej, mata marsvinen, slänga saker osv. Så otroligt gulligt. Just nu är hon som en svamp som verkligen suger åt sej allt man gör. Hon förstår så himla mycket som man säger till henne. Jag blir imponerad flera gånger om dagen! Änsålänge pratar hon dock inte speciellt mycket. Fortfarande är det mest en massa pekande med ett "" eller "titta dä" vilket hon sagt hundra gånger om dagen i 7 månader nu haha. Hon säger ju Polly (o-ll-ly) och jag hör hur hon försöker härma ord jag säger. Idag tex när jag sa "ska vi ta på jackan" så sa hon flera gången "ack" och pekade på jackan. När hon ser Edward på bild säger hon "ledled" så det verkar vara hennes namn på honom. Hon har lärt sej att ta på Polly halsbandet, och hon blåser på sin mat. Mm jag målar naglarna och blåser för att torka, gör K detsamma, blåser på sina händer <3. Lilla svampen :) Det blir verkligen roligare och roligare hela tiden!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: