Ridtur med Linda

     Publicerat: 2011-10-08 Kl: 19:27:52 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer




Idag har jag varit ute i Tosseryd och ridit igen, det var helt underbart. Jag och Linda tog en tur ut i skogen. Jag på Kiara och Linda på nytillskottet Meredith (som Lindas syster Jenny gett smeknamnet Patten...) Nu är jag öm i muttan av att sitta i sadeln och lär väl ha träningsvärk imårrn. Men fasen vad mysigt det är att rida igen! Kerstin har varit hemma med mormor och bestefar och haft hur kul somhelst med mina gamla leksaker :)
Postat av: Minna

du är den enda jag känner som sku få för sig att rida i uggs.



:D & <3

2011-10-10 @ 11:06:59
URL: http://pampasliv.blogspot.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: