På besök hos Neyra och Linda

     Publicerat: 2011-10-17 Kl: 18:57:51 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer





Här har ni anledningen till att bloggen stått stilla idag. Vi har varit ute hos Linda och Neyra. Supermysigt och roligt! Kerstin och Neyra har lekt jättebra tillsammans och dom båda är verkligen riktiga hundtjejjer! Kerstin har ätit middag hos Neyra och jag och Linda har druckit té och ätit donuts :) Innan vi åkte hem var vi ute en stund, och påvägen hemmåt stannade vi förbi mitt jobb och hämtade lite hundmat.

Imorgon blir det Annelie och Edward-häng!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: