Oh my sikken dag!

     Publicerat: 2011-10-14 Kl: 20:02:26 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Ojojoj! Sikken jobbdag! Jättekul dag från början till slut. Jobbade över en timme ungefär då jag hade massor med fodergöra kvar när jag slutade vid 17. Eftersom en kollega är sjuk och en annan hemma med sjukt barn var det jag och Annika som kämpade på. Hela operation var full av djur haha och dessutom fick vi in 4 stycken utöver det. Men Annika sövde på löpande band och jag hjälpte till efter bästa förmåga! Tur vi har vår praktikant som kunde hålla ställningarna i receptionen. Tack kollegor för en superkul jobbdag :)

Nu är det IDOL!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: