Måndag

     Publicerat: 2011-10-24 Kl: 13:07:58 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Hallåj! Inte mycket rush här, eftersom vi inte gör något speciellt. Inget annat är gottar oss iallafall. Det är fint väder och vi har varit ute och gått i solen. Kerstin river i alla lådor och leker med mormor och bestefar. Gosungen! Igår var hon riktigt snacksalig och pekade ut och sa både "pippi" i sina böcker och "bil" ute på gården. Hon sa "tack tack" när jag gav henne något och försökte säga "kyckling". Men idag, har hon lagt ner det där igen haha. Dagarna varierar i barnens värld :D Nu är det meningen att hon ska sova, men det låter som att hon mest jonglerar med napparna och pratar med sina nallar. "Hä, hä!" hör man från sängen och då brukar hon sitta och ge nallarna nappar <3

Nu lider oktober mot sitt slut och det närmar sej november, som är den månad då vi sökt dagis till Kerstin. Det är smockfullt på förskolorna runt där vi bor så hon kommer säkerligen bli satt nån annanstans, jag hoppas dock det blir så att det ändå blir lätt att lämna och hämta påväg till och från jobbet. Kerstin har garantimånad i november, detta innebar visst inte 1a november utan "nångång i november" fick jag klart för mej när jag ringde köcentralen och frågade när fasen vi ska få nått besked om dagis. Som det verkar och känns nu så får jag nog ställa in mej på att gå på mammaledighet igen, iaf ett par veckor. Känns ju kul att säga till jobbet att "jag kommer nog, eventuellt inte". Suck.... Men vad fasen ska man göra? Håller tummarna och hoppas på besked SNART!

Ha det fint!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: