home sweet home

     Publicerat: 2011-10-26 Kl: 19:42:01 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

PUH! Då satt man äntligen placerad i soffan redo för att göra absolut ingenting resten av kvällen. Kerstin har lagt sej och vi har ätit. Känns jätte konstigt att jag ska vara mammaledig igen... Blir från 1 november och på obestämd tid. Jag hoppas dock det blir max två veckor. Nu när jag kommit igång och jobbat vill jag ju jobba och inte gå hemma. även om det såklart ska bli underbart att spendera mer tid med min älskade Kerstin igen <3 Ringde köcentralen idag igen för att kolla av med dagisplats men inga svar idag heller. Kerstins ärende är ännu inte aktuellt, men vi bör få meddelande om detta inom närmsta framtiden sa hon. Tur man har ett schysst jobb som accepterar att jag försvinner igen och inte vet nånting alls....

Näää hörrni! NU soffslapperi!
Postat av: Mamma till Wille och Calle

Trist att ni inte vet mera ännu. Men hoppas på ett svar snart. Dock måste jag meddela att det kan i värsta fall bli att hon få ett startdatum typ sista novn :-(

Men skönt att du har ett jobb som förstår er situation.

/ Hanna

2011-10-26 @ 20:25:50

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: