Gack gack!

     Publicerat: 2011-10-08 Kl: 13:52:01 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer



Idag har vi gått en promenad ner till ankorna, K är verkligen helt med på noterna!





Postat av: M.K

Hej! Måste fråga vilken storlek lilla K har på sin jacka? Min flicka på 14 månader bär 74/80 men hon kanske börjar på dagis snart och nu vet jag inte om jag borde köpa ytterkläder i storlek 80 eller 86.. 86 ser rätt stort ut men man vill ju också att kläderna passar i vår också. Det är såå svårt!!!!!!!

2011-10-09 @ 23:18:41

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: