Faceraped :/

     Publicerat: 2011-10-28 Kl: 20:07:50 | I kategori: Sofia-stuff | 3 kommentarer

Jahapp idag fick jag värsta kallduschen när jag fick ett sms av min vän Emelie som undrade om någon möjligen hade hackat mitt facebook-konto. Jag fattade nada och gick in och kollade. Inser då att nån bytt mitt lösenord... Suck... Väl inne efter att fått en kod till mailen så har någon ändrat min relationsstatus, vilket gjort at flertalet vänner beklagade att jag och Markus gjort slut haha. "Jag" hade även skrivit till Markus att jag inte orkade mer och skulle hämta mina saker och flytta till mamma. Hahaha... Nu är alla lösen bytta. Bevisligen har jag, liksom määäängder med andra hamnat på nån lista som nån hackat sej till eller något å lagt ut, med mailadresser och lösenord. Ingen skada skedd, det var ju nån harmlös person som hade tagit mitt konto iaf. Nu är ordningen återställd :)

Här kan du se om DIN mail finns med:
https://anonfiles.com/cdn/1319660014377.txt
Postat av: minna

alltså människan kan ju inte känna dig särskilt bra!! hahaha! "orkar inte mer,hämtar mina saker och flyttar hem till mamma" hahaha!

2011-10-28 @ 21:05:04
URL: http://pampasliv.blogspot.com
Postat av: Petra

såg din ändrade status och började fundera men nästa gång jag kollade FB var det i sin ordning igen :) tur att inget värre hände!! Jag bytte iaf lösen efter att jag såg det du skrev för säkerhetsskull!



såg även kerstin i marsvinsburen förut, underbar bild haha.. den där tystnaden kommer även med hundar (i af vår)... ha en trevlig helg!!

2011-10-28 @ 22:11:46
URL: http://mittvernissage.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Harry

Haha nästan EXAKT samma sak hände min kompis Emma. Någon hade hackat hennes facebook o det bästa denne kunde komma på var att ändra status från i ett förhållande till singel o sen kommentera med "..." haha. riktigt "busigt"';p



hoppas ni mår bra förreste

n!

2011-10-28 @ 23:56:17
URL: http://yourcupoftea.devote.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: