Borås

     Publicerat: 2011-10-29 Kl: 22:09:34 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Ja, då låg man i sin säng i Borås igen då. Kerstin sover gott sen några timmar tillbaka. En utslagen hjälte som åkt såååå mycket bil dom senaste veckorna och hon är så jäkla duktig!! Inget gnäll alls utan hon sitter timme ut och timme in och bläddrar i sina böcker, och brukar ta en timmes tupplur nånstans på vägen. Det är min tös det!

Kerstin ÄR verkligen en go å snäll tjejj. Företagsam och självständig. Och jag tror hon kommer bli en riktig djurmänniska. Jag ser det redan, hon har det i sej, det där extra man inte kan sätta fingret på, men som man föds med. Hon är, en liten kopia av sin mor. En företagsam och självständig djurtokig tjejj :)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: