BB deltagare hoppade från bro

     Publicerat: 2011-10-04 Kl: 23:37:13 | I kategori: TV :) | 2 kommentarer



Somvanligt beskylls Big Brother för sådana här tragedier. Varför ska man alltid lägga skulden på ett tv-program? Problemet ligger ju hos personen som hoppade, och inte i en tv-produktion. Personen har ett långt förflutet med narkotika och andra mindre smickrande episoder i livet. Det var nog knappast enbart Big Brothers fel. Hursomhelst är det tragiskt och jag hoppas att hon överlever och det utan allt för allvarliga skador.
Postat av: michelle

Nnj, visst ska man inte skylla på ett tvprogram, men det gjorde allt mycket värre. Och det visste ingen såklart ingen från början. Hon fick mycket hot efter programmet, folk kränkte henne, gjorde forum om henne på Internet, snackade skit om hur ful hon är. Det är skitsyd om den tjejen. Btw, så läste jag att en annan big brother deltagare tog livet av sig förra veckan. Jag har alltid tyckt om big brother, att dom får skylla sig själva om dom ställer upp i ett sånt program. Men nu hatar jag det!!!!! Sanna var en skitgullig och glad tjej dom få gångerna jag har träffat henne :( fyfan...

2011-10-06 @ 10:53:53
Postat av: Anonym

Det är på sätt och vis programmets fel eftersom att det är producenternas ansvar att kolla upp personens bakgrund innan man låter någon delta i ett program. För att sedan när deltagarna är där inne i huset så bryr sig inte produktionen ett dugg om deltagarna. Det ända dom är intresserade av är att få bra tv och klippa ihop allt så bra som möjligt.

Det här kommer dock inte fram eftersom deltagarna får skriva ett kontrakt på att inte berätta hur produktionen ligger till.

Anledningen till att jag vet detta är för att jag själv medverkade i ett program så jag vet bakgrunden till allt.

Sen så kan det varit andra orsaker för henne. Det är klart! Så jag tycker att du har rätt i det du säger! Men man blir arg på programmet för att man tycker att tv-producenterna ska ta sitt ansvar och det gör dom tyvärr inte. Alla dokusåpor är på deltagarnas bekostnad.

2011-10-06 @ 21:09:21

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: