Tisdag :)

     Publicerat: 2011-11-22 Kl: 12:51:59 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Hallå hallå! Tisdag igen då, och somvanligt betyder det jobb i eftermiddag tjoho! Idag har vi varit i Farsta igen, hämtat ut mina linser och handlat. Kerstin har varit sååå duktig och gått med mej hela vägen i Farsta centrum. Från bilen å till Synoptik å därifrån å ner till Hemköp åså har hon hjälpt mej att dra kundkorgen och plocka i varor. Goa unge! Hon älskar att få hjälpa till. Man får ta några djupa andetag längs vägen såklart, men med tålamod och ett glatt humör så går det fint ;)

Nu har Kerstin ätit lunch bestående av pizzaresten från igår, vilket hon tyckte var gott, samt en clementin till efterrätt. Blir ingen middagslur idag då hon återigen sov ända till 9.50. Mitt barn sover 19.15-9.50 härregud :D Får börja sätta klockan på mornarna igen nu om detta håller i sej, dagis börjar ju snart (?) å då måste vi ju upp tidigt :)

Ha en fin dag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: