Storshopping!

     Publicerat: 2011-11-03 Kl: 17:56:37 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer




Idag har jag och Kerstin varit på ICA Maxi och storshoppat. Nu är hela kylen ocg frysen full, och min plånbok lite tommare. Gjorde ett jäkla klipp! Dom säljer små plätt-förpackningar med 10 plättar för 2:- styck! Kort datum. Köpte ett jäkla gäng å slängde i frysen. Perfa lunch för Kerstin lixåm. Förutom en massa mat fick vi även med oss ett par giftgröna mjukisar till Kerstin och en matchande tischa. Även en bok med djur fick hänga med hem. Kerstin sitter as we speak och härmar ugglan i boken "o hooo ohooo" haha, sötnosen <3

Nu inväntar vi Markus och sedan blir det mat och soffslapperi, as usual!

Hoppas ni haft en fin dag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: