Redo för vinter!

     Publicerat: 2011-11-12 Kl: 10:47:45 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Kolla vilken snygging som får värma K i vinter!

Igår eftermiddag tog vi oss en tur till Kappahl för att se om vi kunde utnyttna klubbrabatten på 25% på något vettigt. Hade lite tanke på å se om där fanns nån varm overall, för det har jag ännu inte införskaffat till Kerstin. Den overall jag köpte i höstas är ju mer en galonoverall som bara är fleecefodrad vilket passar skitbra på hösten och våren, men hon behöver något varmare nu när det blir riktigt kallt. Åså hittade jag den där! Så jävla snygg om du frågar mej. Älskar skogsgrönt och cerice i kombination och hade gärna haft en likadan jacka. Den är fodrad och varm å go så det kommer bli toppen nu till vintern tror jag =) NÖJD!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: