Pillerfadäsen forts

     Publicerat: 2011-11-12 Kl: 10:42:45 | I kategori: Sofia-stuff | 0 kommentarer

... kom på en till sak angående gårdagens pilllrfadäs. Om jag ska ta två tabletter per dag och får utskrivet en 100st förpackning, så räcker ju den förpackningen i 50 dagar, och inte 60 dagar/2 månader. Hur fan tänkte dom? Så även om dom då missat min ordination så stämmer ju ändå inte ekvationen?! jag har ju ätit 1-3 tabletter/dag i perioder så det har ju räckt längre än beräknat ändå. Ska se vad jag kan göra åt saken. Får inte tag i läkarn nu på helgen, men hittade 3 glömda piller i nässecären så jag får väl slita dom med hälsan tills att det blir ordning å reda igen.

/irriterad.

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: