Nostalgi

     Publicerat: 2011-11-16 Kl: 14:17:20 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Idag är jag riktigt trött och känner mej lixåm sliten på något vis. Så, under Kerstins middagslur idag la jag mej i soffan och slappade. Annars brukar jag städa eller tex leka med hundarna medans hon sover. Vi har dock hunnit med lite saker idag. Vi har hälsat på Annelie på jobbet, hon jobbar sin första dag efter mammaledigheten idag. Hon jobbar i lampaffär och det var ju en riktig guldgruva för en lycklig K bland alla lampor haha. Sedan var vi och handlade, åkte hem och åt lunch å sen har K sovit å nu ska vi strax gå ut och gå en sväng.

Medans jag legat här och slappat har jag upplevt nostalgi och kollat lite Big Brother. Följer ju norska omgången och den är bra åså men när man nu återförenas med det svenska gänget så inser man ju hur roliga dom var, norrmännen är inte alls lika underhållande hehehe.

Polly som fick en kortisoninjektion igår, har idag, för första gången på vad som kännts som en evighet inte kräkts! Så underbart. Det är säkert kortisonet som gjort verkan på en gång.

Nej, nu ska vi ut å gå!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: