möte och barnvakt

     Publicerat: 2011-11-21 Kl: 16:30:32 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag har vi varit produktiva. Hade planerat att stå på klinkan i Farsta centrum klockan tio. Dock stod planen på huvvet då Kerstin, och även jag, vaknade 9.50 idag. Härregud... Så, det var upp åså hettsa i frukost, på med kläder, rasta hundar och sen till Farsta. Varför så bråttom undrar ni kanske. Jo, för att jag var tvungen att köpa hårfärg samt hinna färga håret och sedan vara på jobbet senast 12.30. Haha... La i en blekning igår, och trotts att jag redan har ljust hår så blir det ju i vanlig ordning pissgult. Men ingen fara på taket, det hade jag väl dessutom räknat med. Hursomhelst så hann vi och jag hade tillochmed tio minuter tillgodo i min tidsplan!

På jobbet har vi haft möte med en person från Hills (foder). Hon bjöd på Lunch så jag och Kerstin delade (läs K åt alltihopa) på en ost och skinkpaj.

Sedan åkte vi hem eftersom Edward skulle komma vid 14.00 och vara här nån timme medans Annelie var iväg på en grejj. Vi hann precis och svängde in på parkeringen samtidigt som Annelie! Sedan har Edward varit här i 1,5 timme ungefär och vi har haft såå kul! Läst böcker, kollat i iphonen och han och Kerstin har lekt massor och busat. Älskade ungar! Medans vi läste bok så satt Edward brevid men och Kerstin satt brevid Edward och lutade sitt lilla huvud mot hans axel <3





Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: