Matchdag!

     Publicerat: 2011-11-27 Kl: 13:15:35 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer



Idag är det Aston Villa-match och pappsen har klätt Kerstin.

Således är jag solokvist resten av dagen. Kerstin satt och gäspade så till lunchen så jag la henne nu även om jag tänkt skippa det då hon vaknade så sent, får se om hon somnar. Själv har jag bänkat mej med godis, cola och macka med serranoskinka framför gammla Big Brotheravsnitt. Life is goooooood!
Postat av: Minna

gött! här hemma gav jag J sovmorgon till kl 09:15 idag jag. Tänk att jag har så stort hjärta. Nu kan han gå upp 07:00 i 16 månader till på den här vilan!

2011-11-27 @ 14:50:08
URL: http://pampasliv.blogspot.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: