Gårdagens julbod

     Publicerat: 2011-11-26 Kl: 13:38:30 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Ja nu närmar sej julen hörrni... Igår var det julbord med jobbet och detta året höll vi till på Enskede världshus. Det var trevligt om än lite väl hög ljudvolym mkt pga några högljudda karlar vid bordet bakom oss. Jag gillar ju i princip ingen julmat alls, så jag har svårt att utvärdera kvaliteen då jag bara åt bröd, mögelost och ägg med räkor på hehe. Men gillar man sill och lax å sånt så fanns det iaf massor att välja på =)

Tyvärr var det flera som inte kunde komma igår, men det var roligt att Fredrik kom! Han har ju varit sjulskriven länge nu iom att han blev sjuk i vintras. Men det är alltid trevligt att vara iväg med jobbet så det var en toppenkväll helt klart =)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: