Arbetsmyran!

     Publicerat: 2011-11-07 Kl: 19:27:51 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer



Klinik-barnen Kerstin och Li skötte receptionen en stund idag, här ser ni Kerstin, som är ganska van vid jobbet på kliniken, lära upp den något yngre Li hur man arbetar med Easyvet, vårt bokningsprogram!

Jag och Kerstin kom till jobbet strax innan fyra. K hittade snabbt en pensel och en roller som hon tog en svängom med haha, så jäkla imponerande att hon vet hur man gör, doppade i (den stängda!) målarburken och rollade på väggen. Asså, hon har aldrig sett oss måla eller något sådant men det fanns visst inprogrammerat redan hur man använde en pensel och roller ;)

Sedan har hon "hjälpt" mej att beställa foder, och även suttit med i receptionen, och varit med mej på rummet och bla tagit stygn på en katt. För att sedan sitta med på personalmötet och äta bravokex. Min lilla djursjukvårdare <3.

Idag har K lärt sej när man säger "undersök Polly" Då tittar hon på Pollys tänder och sedan lyfter hon på öronlappen och luktar i örat <3

Nu är vi hemma igen och K ska hoppa i sängen :)

Vi hörs imorgon!
Postat av: evelinah

ja, och här behövs ju två ryggsäckar.. lägga 800 spänn på det, njaee.. jag är för snål! haha.



åh.. jag är så kär i kerstins hår!! ja, nu vet du det också, hehe ;-)

2011-11-07 @ 20:28:25
URL: http://eveheda.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: