welcome

     Publicerat: 2011-05-30 Kl: 14:11:36 | I kategori: Sofia-stuff | 3 kommentarer



Jahapp välkommen till familjen då nya datorn!

Dock är den kvar i affären tillsammans med min gamla dator, då dom ska föra över allt från min gamla till den nya, och det helt kostnadsfritt, kanoners! Så ikväll eller imorgon får jag stifta bekannskap med den där nya saken.

edit: den var klar, så den kommer hem redan idag :)
Postat av: Minna

det är den här pärlan jag har! men min laddare är så gott som sönder! funkar om man har tur! så det får nog bli den där brevduvan ändå!

2011-05-30 @ 15:50:17
Postat av: Ullis

Jag älskar Mac. Har dock ingen egen, utan lånar sambons.

2011-05-30 @ 17:03:45
URL: http://www.ulliso.se/blog
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

En sådan har jag precis skaffat mig också när min gamla gick sönder... tyvärr hade jag inte samma tur som du och alla bilder försvann. Som tur var hade jag ju många på bloggen men ungefär hälften försvann, men alla mina filmer på Alexis gick att rädda i alla fall vilket jag är otroligt glad över!



Kram

2011-05-31 @ 08:30:58
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: