Vila i frid...

     Publicerat: 2011-05-04 Kl: 12:41:27 | I kategori: Sofia-stuff | 1 kommentarer

Nu orkade han inte mer <3



Igår kväll anade jag oråd när han inte var intresserad av gurkan dom fick in i buren. Såg att han inte såg helt ok ut, men avvaktade tills idag. Idag var han sämre (vilket jag antog). Anledningen till att jag inte kickade igång hjälpinsattsen igår, som jag gjorde sist han var sjuk, var att DÅ såg jag vad det förmodligen berodde på. Denna gången var han bara håglös och trött, och dessutom ett typiskt slem runt munnen, som jag ofta sett på gamla djur/råttorna innan dom kastat in handduken. Jag förstod redan igår att nu var det lixåm sista rycket för honom innan han själv skulle knalla till marsvinshimmlen.  I morses hade jag honom länge i famnen, och sedan gav jag honom hjälp över regnbågsbron. Han hade säkerligen dött under dagen, men varför dra ut på det, det fanns ingen återvändo. <3<3<3

Bam-Bam
20060401 - 20110504



Sov gott älskade lille Bam-Bam!

Postat av: Filippa

Liv föds och liv försvinner. Vila i frid lille vän.

2011-05-04 @ 13:51:44
URL: http://pysselflisa.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: