Välkommen Maj-Lis

     Publicerat: 2011-05-08 Kl: 13:37:45 | I kategori: Sofia-stuff | 2 kommentarer


Sådär ja! Nu är vi hemma, och med oss hem har vi Maj-Lis. En liten teddy-hona på 2,5 år. Maj-Lis har haft det tufft innan hon hamnade hos Eragons, och har blivit använd som avelsmaskin hos en "uppfödare". När hon kom till omplaceringshemmet var hon sliten och nedgången. Men med Irenes fantastiska omvårdnad är det nu ett piggt marsvin i fint hull som skuttar runt i buren. Hon är lite försiktig och väldigt snäll, vilket passar Stig-Boppe. Dom sitter ihop nu och det var inga problem, dom äter gurka och hö ihop som om dom aldrig gjort annat <3

Wuuuit wuuuit!
Postat av: Johanna

Guuu va sööt!! :D Underbar!

Ska jag nånsin skaffa mig ett marsvin får jag åka dit och hämta ett =) Får hoppas Elma blir lika djurintresserad som jag, så vi är 2 mot 1 ;)

2011-05-08 @ 13:46:56
URL: http://varlilla.blogg.se/
Postat av: Minna

men huu så söter!

2011-05-08 @ 20:43:15

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: