Trevlig lunch :)

     Publicerat: 2011-05-23 Kl: 16:02:47 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Nu är vi hemma efter en trevlig lunch med jobbet i Gustavsbergs hamn :) Dock satt jag på änden med Kerstin så jag har mest pratat med Jennifer, dock inte fy skam det inte! Kerstin var sååå duktig, satt där på änden i sin stol i två timmar och åt majskrokar bröd och lite servetter, glad i hågen, min fina tjejj efteråt gick jag och Jennifer till en lite pryl-butik brevid, och där köpte jag en lite trä-maraccas till Kerstin som hon valde ut själv, köpte åxå en liten bok åt henne och ett "K" som en porslinsbokstav med Nalle Puh motiv, att ha på henne byrå. Här kommer någar suddiga bilder :D



Tant Jennifer och Kerstin :)


Mina kollegor :)


Kerstin glad med sin nya maraccas :D
Postat av: Jennifer

haha tant?! ;) men okej då! Tack för en trevlig lunch! Som sagt var mest du å ja som snackade men lika kul för de! Ses snart igen tycker jag! :D

2011-05-23 @ 18:51:29
URL: http://vilddjurens.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: