Söt-triss

     Publicerat: 2011-05-24 Kl: 13:39:19 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Idag har vi vart hemma hos Annelie igen, och var det dubbelt så kul dessutom eftersom Linnea och Thea från våran Augustigrupp åxå var där.
Det var Annelie och Linnea som hade dejt, men när jag fick höra om det blev jag så exalterad att jag av bara farten bjöd in mej själv, och jag var välkommen haha, hoppas dom menade det å inte bara var artiga ;) hehe, men ville ju såklart träffa lilla Thea, och Linnea och lillvovven Elsa. Vi har haft det supertrevligt iallafall, men jag åkte hem vid 13 för jag ska ju jobba i eftermiddag. Nu luktar det bajsblöjja här, trevligt.

Ha en fortsatt bra dag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: