sömntutan Kerstin

     Publicerat: 2011-05-25 Kl: 12:20:45 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Idag chockade Kerstin mej med att sova till 9.30! Helt galet. Och det utan att vakna å somna om på morgonen ens. Jag vaknade vid 8 och tänkte att jaha då passar jag på att somna om. Vaknade 9.27 och flög upp eftersom vi idag hade stämt träff med vår grenne klockan 9.30 för en promenad haha. Härregud. Bara att väcka Kerstin och slänga i henne gröt. Just IDAG alltså så sov Kerstin så länge. Efter 15min var vi iaf ute på parkeringen och kunde knalla iväg. Det var supertrevligt! Det borde vi gjort tidigare, blir absolut fler promenader. Hedvig har två döttrar, varav den ena är 14mån, och det var hon som var med när vi var ute och gick idag :) Nu ska jag äta spagetti!
Postat av: Jessica & Nora

Ha ha ha .... Då förstår vi den sena uppdateringen :)

Sömntutor :)

2011-05-25 @ 12:44:52

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: