Snörvel-update

     Publicerat: 2011-05-04 Kl: 12:47:51 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Lilla Kerstin mår mycket bättre idag, tillochmed såpass att hon är så gott som återställd.
Igår eftermiddag och kväll var hon jätteledsen och jättesnorig. Hon hade sovit bra på eftermiddagen, men till kvällen blev det värre. Skrek och skrek, men tillsist hade hon somnat. (Jag jobbade ju så det var Markus som var hemma med henne). Hon vaknade igen vid 22.30-tiden och var jätteledsen. Tillslut la jag mej och la henne brevid mej och där somnade hon tillsist. Då bar jag över henne till sin egen säng. Där sov hon gott till 02, men somnade då om fort och sov till 09. Vaknade pigg, glad och o-snorig. Fantastiskt!

Idag har vi frtm att avliva marsvin då, hunnit med att svänga förbi Annelie och lämna hundkäk, och så har vi handlat, och nu ska jag montera ihop en vagn jag köpte igår, mer om det kommer senare idag =)

Ha det fint!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: