orolig för Bamse :/

     Publicerat: 2011-05-14 Kl: 09:04:05 | I kategori: Bamse & Polly | 0 kommentarer


Vaknade halv 8 idag av att Bamse var ynklig.
Han hoppade ner från sängen lite molocket och jag förstod att något inte stod rätt till. Och mycket riktigt så behövde han kräkas stackarn. Bamse kräks verkligen aldrig så min hjärna satte igång och spinna på diagnoser direkt. Corp-al? Levern? Pankreas? Gaaaaah! Han kräkte två gånger, och sedan såg han verkligen ut som att han sålt grisörat och tappat pengarna. Lille Korvas. Men efter en stund åt han sina knusor med god aptit och efter det har han varit pigg. Så jag får väl se vad som händer. Om han ätit något som ligger i magsäcken och retar? Har hänt förut, dels åt han en majskolv, och en gång fick han en sån grön "denta-stix" rena jävla idiotin, ge ALDRIG sånna till era hundar! Dom hjälper inte tänderna ett smack och lägger sej bara som en svårsmält boll i magen ush. Och att majskolvar är högst olämpligt att ge till hundar vet ni åxå va? Det kan dom inte smälta och den ligger kvar i magen. Har man tur lyckas dom få upp den annars får man operera ut den. Det kan man ju bespara både hunden (och plånboken....)

God morgon på er!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: