Olga-time!

     Publicerat: 2011-05-14 Kl: 14:53:49 | I kategori: Bamse & Polly | 0 kommentarer


Kerstin, Olga och Isabelle :)

Idag har jag och vovvarna varit ute och gått med min gamla jobbarkompis Isabelle och hennes hund Olga. Vi jobbade tillsammans på ett hunddagis för 3,5 år sedan. Olga är en av mycket få hundar som Polly inte bara "inte hatar", utan faktiskt, dra på trissor, tycker om! Olga kör sina långa lovar i skogen och Bamse och Polly hänger med, iaf när det bär av mot vattnet :) Efter promenaden stannade Isabelle här en stund och vi satt ute och pratade en stund och Kerstin fick hälsa på Olga :)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: