Nya skor :)

     Publicerat: 2011-05-06 Kl: 13:46:52 | I kategori: Sofia-stuff | 1 kommentarer

Idag tyckte jag det var dax för mej själv att unna mej något. Sedan Kerstin kom så har jag i princip inte köpt en endaste pinal till mej själv utan vartenda korvöre utöver mat, har gått till henne. Eftersom mina gympaskor tar in vatten genom sulan kändes det som det var dax att kassera vederbörande. Det är åxå en grejj asså, samtliga dyra skor jag haft (gympaskor) har efter ett år eller så, slitits så på sulan att den tagit in vatten. Men billiga "skitskor" dom håller fanimej! Hädanefter blir det bara billiga skor. Frtm mina UGGs det är den enda lyx i kläd-väg jag unnar mej :) Så... jag köpte iaf ett par "hoppa-i" skor, och ett par lite mer sådär man kan ha om man typ ska ut bland folk, dvs handla? haha. Två par, 349:- som hittat, Skopunkten is the shit :P


Finskorna ;) (allt är ju relativt, jag är ingen fin-sko-typ direkt!)


lätt-att-hoppa-i-gå-promenad-skor :)
Postat av: Emma

Skitsnygga!!! Avundsjuk :)

2011-05-06 @ 18:45:57
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: