mutbrott

     Publicerat: 2011-05-27 Kl: 14:07:22 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer



Idag mutade jag Annelie med lite Mc Donaldslunch bara jag fick komma förbi. Nu när jag skaffat en vän har jag lite svårt å veta vart gränsen går för hur mycket man umgås. Hur gör man? Vad är rimligt? Det var så många år sedan jag hade en kompis förstår ni. Annelie hade tvättdag och snorig Edvard så vi livade upp stämingen med lite lunch! Antligen är Annelie en bra skådespelare eller så tyckte hon faktiskt det var trevligt. Hehehe...

Resten av dagen bjuder på promenad om vädret tillåter, annars soffhäng.

Hoppas ni har en fin dag!
Postat av: Åsa

Tycker om att läsa din blogg!!!

Kram!

2011-05-27 @ 21:59:11
Postat av: minna

hahahah! jag förstår din förvirring totalt! <3

2011-05-28 @ 14:10:38

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: