Morsdag

     Publicerat: 2011-05-29 Kl: 10:33:58 | I kategori: Sofia-stuff | 2 kommentarer

Grattis till mej själv på mitt livs första morsdag!
Detta bara måste ju firas och jag har massa roliga planer!




Konversation i det Nilsen/Anderssonska residenset 10.08
:

M: ZZzzzzZZzzz (sover)
S: Vad är det för dag idag?
M: *mummel*
S: VAD ÄR DET FÖR DAG IDAG?
M: ... morsdag?
S: JAAA! Jag har massa planer idag!
M: mmhmmm...
S: din första uppgift...
M: nej! Jag tänker inte städa bara för att det är morsdag!!
S: ... din första uppg
M: detta är dagen då Kerstin ska ge dej blommor och tårta, inte att du ska bli en tyrann!
S: Din första uppgift blir att...
M: NEJ! Morsdag, värsta dagen på året jag och Kerstin typ "åh nej nu är det morsdag"
S: Din första uppgift är att boka tvättid.
M: mm okej.
S: din andra uppgift är att dammsuga.
M: .....
S: din tredje...
M: nej nu räcker det!
S: men vi är ju bara på 3e?
M: mmmm änslänge... "din 15:e uppgift äääär..."




Grattis på morsdag från mej själv till mej själv,
och till alla andra fina braiga mammor där ute! :)


Postat av: Linnea Jonasson

HAHAHA

2011-05-29 @ 12:08:26
URL: http://bihanget.blogspot.com
Postat av: karin

Ha ha ha ha, inte helt olikt hur det är här hemma faktiskt :-)

2011-05-29 @ 16:25:23

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: