Min lille fånge!

     Publicerat: 2011-05-01 Kl: 12:13:20 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Alcatraz har skaffat fängelsekläder :D

God middag! Klockan är redan efter 12 ojoj. Idag har jag haft sovmorgon, eller jag har legat i sängen till 10.30.
Jag tvingade upp en sur Markus att gå upp med Kerstin. Det var inte poppis, han ville ha sovmorgon, men tji fick han mohahaha! Sedan tog vi en snabb promenad och Kerstin har sovit ute. Nu lagas det mat, mor och fiskpinnar, som Kerstin åxå ska få äta <3 Sedan ska vi åka å handla och jag tänkte svänga förbi Big Brotherhuset i Årsta åxå :D

Hoppas ni har en fin dag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: