Lille snoris

     Publicerat: 2011-05-03 Kl: 10:26:41 | I kategori: Kerstin | 0 kommentarer


Den här bilden bju'r vi (Kerstin) på hehe

Kerstin är en tapper liten tös! Snoret rinner och smetar överallt, men hon är glad ändå. Okej, lite gnällig men inte av någon högre kaliber. Hon somnade vid 23 igår kväll efter näsdroppar och lite gos. Sedan sov hon till 06 ungefär. Då var det lite ynkligt och hon fick näsdroppar igen och somnade sedan på min arm hos mej i sängen, som en liten liiten bebis <3 Älskade lilla. Där sov hon till 07.30 åså gick vi upp vid 08. Nu sover hon igen. Har lagt henne på en rätt stor kudde så hon ligger lite högre med huvudet. Hon sover gott iaf. I eftermiddag ska jag jobba så då blir det papsen som får ta över sjuklingen.

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: