kanske?

     Publicerat: 2011-05-16 Kl: 15:44:24 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Slapp dag... var ute och gick en tur efter Kerstin ätit frukost, och efter det har vi bara hängt inne. Nu sover Kerstin middag och efter det blir det nog en till promenad om det inte blir regn.


En lite kul grejj är att vi anmält intresse på ett nybygge här där vi bor. Det ska stå klart om ett år om jag förstått saken rätt. Så på torsdag ska jag träffa den mäklaren, hon ska visa lite och jag har en del frågor att ställa. Det hade vart drömmen.. En helt nybyggd lägenhet, i samma område som vi bor nu. Jag hoppas verkligen den planen kan gå i lås! Men vi får börja i ena änden, ska bli spännande att träffa mäklaren på torsdag iallafall :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: