hur mår jag?

     Publicerat: 2011-05-08 Kl: 23:45:33 | I kategori: Sofia-stuff | 3 kommentarer




Ja det var kanske ett tag sedan jag skrev om det, så det är nog dax =) Jag TROR att jag mår bättre, men samtidigt är det en grejj som tynger mej som jag vill ha ur världen innan jag kan känna efter på riktigt. Efter det ska jag börja trappa ut medicinen tänkte jag, för att se om dom hjälper eller inte. Det är svårt att känna skillnad jag behöver nästan köra en "challenge" för å se hur jag mår utan innan jag vet säkert.

Men jag har lite tråkiga biverkningar. Mina ben är FULLA av små blåmärken, uppåt 35st på samma gång, snyggt nu när man börjar gå barbent... Sedan mår min mage riktigt dåligt utan att gå in på detaljer. Därav vill jag gärna prova sätta ut dem å se, så jag inte äter dom "i onödan".

Jag har kvar alla jobbiga tankar mej upplever att jag inte jagar upp mej så hemskt nuförtiden, men somsagt. Vi får se här framöver.

Tack för att du frågade <3
Postat av: Ainie

Hoppas allt ordnar sej till det bästa och att allt blir bättre. Sköt om dej ordentligt och ta det lugnt.



Kram!

2011-05-09 @ 22:58:43
Postat av: Anonym

Men va härligt att du mår bättre (eller ja tror iallafall), låter ju helt klart lovande oavsett om det är piller eller ej.. Sollapande och sena kvällar ute vid havet brukar ju inte heller vara alltför trist :)

2011-05-10 @ 15:29:32
Postat av: Lisa

Det där med blåmärken känner jag igen. Sist jag räknade hade jag 27 blåmärken på benen i varierande storlekar. I och med att jag lider av hypokondri var jag säker på att jag led av leukumi eller något annat livsfarligt innan jag förstod att det beror på tabletterna :D

Hoppas att allt blir bra för dig, kram!

2011-05-10 @ 16:27:40
URL: http://writeaboutlove.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: