hemsk natt!

     Publicerat: 2011-05-30 Kl: 10:32:32 | I kategori: Kerstin | 2 kommentarer

Igår kväll vet jag inte alls var det var med Kerstin... Hon började bli jätteledsen vid kvällsmaten... Sedan somnade hon dock rätt fort när jag stod kvar hos henne, och sov gott i en timme.. Sen satte det igång. Hon tokgrät i över en timme, konstant, helt rödgråten i ögonen. Jag tog upp henne åså var hon med oss en stund och Markus gick runt med henne, ändå grät hon som besatt... När hon lugnat sej lite la Markus henne å då somnade hon... En kortis, sedan var hon igång igen och grät å grät, ömsom sittandes i sängen ömsom ståendes. Jag försökte lugna henne men inget funkade, så jag tog upp henne till min säng och där somnade hon på min arm såfort jag la henne ner, gullungen. Hon sov där i två timmar tills jag bar över henne till sin säng igen, och då sov hon vidare utan ett pip till klockan 10 i "morses" då väckte jag henne, och nu är hon lika glad som vanligt. Har ingen aning om vad som var orsaken... Tycker inte hon verkade ha ont nånstans, utan mer att hon kanske var totalt övertrött, och att det lixåm slog lite slint eller hur man ska uttrycka sej, kanske vet hon lixåm inte ens själv varför hon grät så. Detta har ju hänt förr, att hon gråtit när hon ska sova helt otröstligt, antar nån separationfas, men aldrig har hon vaknat igen och varit lika ledsen. Men men, slutet gott allting gott... Min gladskit är tillbaka med råge, och strax ska vi åka in till stan och köpa en ny dator.
Postat av: Linnea Jonasson

Jag tror ibland, i synnerhet om man har en överlag glad unge, att dom bara behöver skrika och gråta ur sig lite. Få vara lite tröstlös en natt. Det behöver dom små liven. Tur hon är glad nu flickan lilla!!!

2011-05-30 @ 11:15:16
URL: http://bihanget.blogspot.com
Postat av: Emma

Usch då :( Stackars lilla Kerstin. Kanske var en släng av sådan där nattskräck som de säger att små barn kan få.. är väl mardrömmar egentligen men att de har svårt att veta att de vaknat och vad som är verkligt och ej. Tur att hon är glad nu i alla fall <3

2011-05-30 @ 16:28:39
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: